نرم افزار دندان پزشکی ماهور
اولین گام برای هوشمند سازی مطب شما

نرم افزار مدیریت مطب دندان پزشکی ماهور یک پلتفرم جامع و هوشمند و در واقع یک سیستم CRM اختصاصی برای مدیریت کلیه جنبه‌های مطب و فعالیت‌های دندان پزشکی است. این نرم افزار با ویژگی‌های پیشرفته، امنیت بالا و رابط کاربری دوستانه، به دندان‌پزشکان امکان مدیریت بهتر اطلاعات بیماران، پرونده های درمانی، واحد مالی، نوبت‌دهی، و سایر فعالیت‌ها را فراهم می‌کند.

درخواست پرزنت آنلاین

در صورت پر کردن و ارسال این فرم، در هر موقع از شبانه روز که شما معین میکنید با شما تماس گرفته و بعد از همانگی های لازم، در یکی از پلتفرم های Google Meet یا Skype، نرم افزار CRM ماهور را در تمامی ابعاد برای شما پرزنت میکنند و به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ میدهند.
این جلسه ی پرزنت تماما رایگان می باشد.

[contact-form-7 id="41ee0ca" title="Present-Online-Request"]

برنامه مطب دندان پزشکی اهور چه تفاوتی برای مطب شما ایجاد میکند ؟

نرم افزار دندان پزشکی ماهور با الهام از نرم افزار مطب شرکت Monday با تمرکز بر بهبود عملکرد و کیفیت خدمات، به مطب شما امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این نرم افزار با تبلیغات بیشتر و امکانات متنوع، به دندان‌پزشکان کمک می‌کند تا نه تنها امور مدیریتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند بلکه با جذابیت بیشتری به بیماران خود خدمات دهند. تعهد به افزایش دسترسی بیماران به اطلاعات شخصی خود، افزایش نرخ نوبت‌دهی و تبلیغات هوشمند، از دیگر امکاناتی هستند که "ماهور" به شما ارائه می‌دهد. به کمک این نرم افزار، مطب شما به یک مرکز پیشرفته دندان‌پزشکی تبدیل می‌شود که باعث میشود رضایت مراجعه کنندگان شما بیشتر و مطب شما شلوغ تر شود!

مدیریت گردش مالی ماهانه

از ایجاد فاکتورها و نظارت بر پرداخت‌ها تا تجزیه و تحلیل هزینه‌ها، این ابزار برای دندانپزشکان یک نگاه جامع به وضعیت مالی مطب فراهم می‌کند

تعریف کردن برنامه روزانه

این قابلیت به دندانپزشکان اجازه می‌دهد برای خود یا سایر کارکنان مطب وظایف روزانه ی مشخصی تعریف کند و با برنامه ریزی پیش برود.

قابلیت تعریف منشی

شما میتوانید بصورت نامحدود برای پنل مدیریتی خود ادمین یا منشی با دسترسی های مشخص تعریف کنید و همچنان مطب خود را بصورت یکپارچه مدریریت کنید.

ثبت و مدیریت بیماران

نرم افزار کلینیک دندان پزشکی ماهور به شما اجازه میدهد هر تعداد بیمار که بخواهید با تمامی مشخصات لازم ثبت و مدیریت کنید.

پرونده الکترونیک درمان

هر بیمار در مطب شما یک پرونده ی الکترونیک خواهد داشت که تمامی تارخچه ی درمانی دبا جزئیات درآن ثبت خواهد شد.

لیست تذکرات و یادآوری ها

شما میتوانید برای خود یک لیست تذکرات و یادآوری ها بر اساس تاریخ های مشخص داشته باشید در زمان مقرر نرم افزار شما را در جریان میگذارد.

امن و قابل اعتماد

تمامی اطلاعاتو داده های شما در نرم افزار دندان پزشکی ماهور با جدیدترین پروتکل های امنیتی تضمین میشود.

پیگیری تاریخچه ی درمان

این قابلیت به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا تاریخچه درمانی بیماران را به صورت دقیق و دسترسی آسان پیگیری کنند

دسترسی آنلاین از هر جایی

این نرم افزار به شما اجازه میدهد از هر کجای دنیا که بخواهید به پنل مدیریتی و داده های خود دسترسی داشته باشید و آن ها را مدرییت کنید.

پشتیبان گیری از داده ها

با پشتیبان گیری و گردآوری داد ها در یک بازه ی مشخص عملکرد ماهانه یا سالانه ی مطب خود را بسنجید و استراتژی های خود را بهینه کنید.

فرم دریافت مشاوره رایگان

نرم افزار کلینیک دندان پزشکی ماهور اولین گام برای هوشمند سازی مطب شما

استفاده از تکنولوژی درمدیریت مطب دندان پزشکی باعث بهبود عملکرد و ارتقاء خدمات می‌شود. این شامل نرم‌افزارهای مدیریت مطب، پرونده‌های الکترونیک بیماران، و دستگاه‌های پزشکی پیشرفته است. این تکنولوژی‌ها باعث سهولت در ارائه خدمات، دسترسی به اطلاعات بیماران، افزایش دقت در تشخیص و بهبود بهره‌وری مطب می‌شوند. همچنین، کاهش استفاده از مدارک کاغذی و افزایش امنیت اطلاعات نیز از دیگر مزایای این تکنولوژی در حوزه دندان پزشکی است که در نهایت باعث میشوند مطب شما شلوغ تر شود!

نرم افزار دندان پزشکی

آگاهی از اهداف و نیازهای یک مطب دندان پزشکی

برای خرید نرم‌افزار CRM اهداف بلندمدت کسب‌وکار خود را در نظر گرفته و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. مطمئن شوید که اهداف کسب‌‌و‌کار شما با خرید نرم‌افزار CRM مناسب محقق می‌شود.

سوالات متداول
پرسش و پاسخ های شما

آیا نرم افزار دندان پزشکی ماهور یک CRM است ؟

بله، نرم افزار دندان پزشکی ماهور  اولین بار بر روی CRM اختصاصی ماهور تعریف و توسعه داده شده است ولی همه ی امکانات و ماژولهای آن برای نیازهای دندان پزشکان طراحی و اختصاصی سازی شده اند.

آیا نرم افزار دندان پزشکی ماهور آنلاین است ؟
بله نرم افزار بر روی وب راهندازی شده است و برای استفاده از آن نیاز به اینترنت هست.
آیا نرم افزار دندان پزشکی ماهور خارج از مطب هم قابل دسترسی است ؟
بله شما میتوانید از هر کجا که بخواهید به نرم افزار دندان پزشکی به همراه همه ی داده های ذخیره شده بر آن دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید.
اطلاعات نرم افزار دندان پزشکی ماهور در کجا ذخیره میشود ؟
اطلاعات شما به دو صورت : هم بر روی دیتابیسی که شرکت ماهور در اختیار شما قرار میدهد و هم بصورت لوکال بر روی شبکه ی شخصی شما میتواند ذخیره شود. در هر دو حالت امنیت داده های مطب شما توسط شرکت ماهور تضمین میشود.
چند سیستم یا کاربر میتوانند بصورت همزمان از نرم افزار دندان پزشکی استفاده کنند ؟
بی نهایت کاربر و سیستم میتوانند بصورت همزمان از نرم افزار استفاده کنند، وابسته به سطح دسترسی ها و نقشی که شما برای آن ها در سیستم تعریف میکنید.
پشتیبان گیری بر روی نرم افزار دندان پزشکی ماهور به چه صورت است ؟
شما میتوانید بصورت اتوماتیک یا دستی در هر زمانی که بخواهید از اطلاعات و داده های مطب خود back up بگیرید. همچنین این بک آپ ها با جدیدترین پروتکل های امنیتی حافظت شده و از طرف شرکت ماهور تضمین میشود.
نرم افزار دندان پزشکی ماهور برای چه کسانی مناسب است ؟
نرم افزار دندان پزشکی "ماهور" برای تمام دندان‌پزشکان و متخصصان حوزه بهداشت دهان و دندان، از افراد مبتدی تا حرفه‌ایان با تجربه، مناسب است
چگونه نرم افزار دندان پزشکی را خریداری کنم ؟

شما میتوانید با پر کردن فرم و ثبت آن یا از طریق تماس با کارشناسان ما در مورد خرید نرم افزار دندان پزشکی درخواست بدهید. همچنین با درخواست پرزنت آنلاین، نرم افزار به همراه تمامی امکانات در یک جلسه ی آنلاین برای شما پرزنت میشود.

ایا نرم افزار دندان پزشکی نسخه ی دمو دارد ؟
بله ، شما میتوانید با پر کردن فرم و ثبت آن و بعد از هماهنگی با کاشناسان ما بصورت رایگان برای یک مدت معین از نسخه ی آزمایشی نرم افزار ماهور استفاده کنید و در صورت صلاحدید آن را خریداری کنید.

نظرات مشتریان ما مشتریان درباره ما چه می گویند؟