نرم افزارهای مدیریتی برای تیم های برنده

از شرکت های کوچک تا سازمان های بزرگ

جدیدترین نوآوری های مدیریتی با ماهور

نرم افزارهای مدیریتی ماهور

Real State CRM

نرم افزار مشاور املاک ماهور

نرم افزار ماهور، ابزاری کارآمد برای مشاوران املاک است که امکان ثبت و مدیریت سریع ملک‌ها را به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد. با این نرم افزار، مشاوران قادرند به سادگی جزئیات فنی و مشخصات ملک‌ها را ثبت کرده، و ملک‌ها را بر روی نقشه مشاهده کرده و مدیریت نمایند. امکان ارتباط سریع با مشتریان از طریق پیام‌رسانی و اشتراک‌گذاری اطلاعات ملک‌ها نیز این نرم افزار را به یک ابزار چندوظیفه تبدیل کرده است.

Presence CRM

نرم افزار حضورغیاب ماهور

نرم افزار حضور و غیاب هوشمند و آنلاین ماهور به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به راحتی حضور، غیاب، مرخصی و تاخیر و .. کارکنان را مدیریت کرده و به بهینه‌سازی فرآیندهای مرتبط با منابع انسانی خود بپردازند. همچنین، از طریق پیگیری فعالیت‌ها و ارائه گزارش‌های جامع، به کارفرمایان اطلاعات دقیقی از ساعات کاری و عملکرد کارکنان ارائه می‌دهد .

Correspondence CRM

نرم افزار مکاتبات ماهور

نرم افزار مکاتبات ماهور ارتباطات داخلی سازمان را ساده و کارآمد کرده و امکان مدیریت آسان پیام‌ها و اطلاعات را فراهم می‌کند. این نرم افزار با اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها، ارتباطات درون سازمانی را تسهیل می بخشد، امکان جست و جو فراخوانی و تحلیل مکاتبات صورت گرفته بین اعضای سازمان را میسر میسازد و همچنین فکس های ورودی و خروجی را میسر میکند.

با نرم افزار های مدیریتی پزشکی ماهور

در حوزه ی خود پیشگام باشید.

Psychology Clinic CRM

نرم افزار کلینیک روانشناسی ماهور

نرم افزار ماهور برای کلینیک‌های روانشناسی، ابزاری هوشمند برای مدیریت اطلاعات بیماران و بهبود ارتباط بین روانشناسان و مراجعان فراهم می‌کند. از امکانات هوشمندانه برای ثبت دقیق اطلاعات بیماران و اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها برای بهبود ارتباطات در کلینیک استفاده می‌شود. از سیستم امنیتی پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات حساس استفاده می‌شود.

Dental CRM

نرم افزار دندان پزکشی ماهور

نرم افزار دندان پزشکی ماهور،یک پلتفرم هوشمند برای مدیریت اطلاعات بیماران و بهبود فرآیندهای داخلی فراهم می‌کند. این ابزار با امکانات ساده و قدرتمند، امکان ثبت دقیق اطلاعات بیماران و ارتباط بهتر با آن‌ها را فراهم می‌سازد. از طریق اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌های به‌روز، ارتباط دندان‌پزشکان با بیماران بهبود می‌یابد. همچنین، نرم افزار امکان مدیریت گردش مالی را بصورت ماهانه برای دندان پزشکان فراهم میکند.

Beauty Clinic CRM

نرم افزار کلینیک زیبایی ماهور

نرم افزار ماهور، برای کلینیک‌های زیبایی، ابزاری هوشمند و اتوماسیون شده برای مدیریت اطلاعات مشتریان و بهبود ارتباط بین کارشناسان و مشتریان فراهم می‌کند. از امکانات هوشمندانه برای ثبت دقیق اطلاعات مشتریان و اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها برای بهبود ارتباطات در کلینیک بهره می‌برد. سیستم امنیتی پیشرفته نیز از حفاظت اطلاعات حساس به بهترین شکل ممکن اطمینان حاصل می‌کند.

Management Team CRM

نرم افزار مدیریت اعضای اتحادیه

نرم افزار ماهور برای اتحادیه‌ها، یک پلتفرم هوشمند و اتوماسیون شده برای مدیریت اطلاعات اعضا و بهبود ارتباط بین اعضا و مدیران ارائه می‌دهد. از امکانات هوشمندانه برای ثبت دقیق اطلاعات اعضا و اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها برای بهبود ارتباطات در اتحادیه بهره می‌برد.

Distribution CRM

نرم افزار پخش و بازاریابی ماهور

نرم افزار ماهور برای شرکت‌های پخش و بازاریابی، ابزاری هوشمند با اتوماسیون سازی فرآیندهای پخش و بازاریابی است. این نرم افزار از امکانات هوشمندانه برای ثبت دقیق اطلاعات محصولات و اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها برای بهبود ارتباطات با همکاران و مشتریان بهره می‌برد

Car Scrapping CRM

نرم افزار مدیریت فرآیند اسقاط خودرو

نرم افزار ماهور برای صاحبان فروشگاه‌های خودرو و کسب‌وکارهای مدیریت اسقاط خودرو، یک ابزار هوشمند برای مدیریت کامل فرآیندهای اسقاط خودروها ارائه می‌دهد. این نرم افزار با امکانات هوشمندانه، از ثبت دقیق اطلاعات خودروها و مدیریت فرآیند اسقاط با بهره‌گیری از اتوماسیون بهره می‌برد.

ماهور مورد اعتماد بیش از 600 کسب و کار ایرانی و جهانی

نرم افزار های ما فارغ از اندازه ی شرکت، به تیم های با برنامه کمک میکند به اهدافشان برسند. هم اکنون بیشتر از 3400 نفر بصورت روزانه از نرم افزار CRM ما استفاده میکنند.

فرم دریافت مشاوره رایگان